שיווק דיגיטלי
שיווק בפייסבוק / אינסטגרם
About Us
מה זה שיווק דיגיטלי?
אחת שיטות השיווק הפופולריות ביותר של המאה ה- 21 היא שיטת השיווק באמצעות מדיה חברתית. מדובר למעשה בשיטת שיווק אשר פוגשת אותנו בכל מקום בחיים – כאשר אנחנו גולשים בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואפילו שומעים שירים ביוטיוב.
קהל יעד רב נמצא באותם רשתות חברתיות וצמא למידע וידע, כאשר אנו עושים שיווק במדיה חברתית בצורה נכונה אנו יכולים להגדיל את כמות המעורבות, החשיפות, הפניות והמכירות החודשיות שלנו בצורה משמעותית!
שיווק דיגיטלי (Digital Marketing) הוא מונח רחב לכל עולם השיווק באינטרנט – החל מקמפייני פרסום (לדוגמא, פרסומות בפייסבוק), נוכחות ברשתות החברתיות, קידום תוכן במנועי החיפוש (SEO), קמפייני פרסום במייל, ועד לעבודה עם ״משפעינים״ ומובילי דיעה ברשת – למעשה, כל מאמץ שיווקי המתרחש בכותלי האינטרנט נכנס תחת ההגדרה של שיווק דיגיטלי.
————————————– >
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים. זהו כלי שיווק יעיל מאוד עבור עסקים בכל סדר גודל, ומאפשר להם להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים.
במאמר זה, נלמד על היתרונות של פרסום בפייסבוק, על סוגי המודעות השונות שאפשר ליצור, וכיצד לבנות קמפיין פרסום מוצלח.
BASIC
- ניהול / הקמת דף פייסבוק / אינסטגרם
- כולל עיצוב עד 2 פוסטים בשבוע (ממוצע סה"כ 8 בחודש)
- עיצוב באנר שיווקי 1 בחודש לדף הפייסבוק (לפי הצורך)
- עיצוב אייקונים HIGHLIGHTS (אינסטגרם)
- בניית וניהול קמפיין אחד בחודש
PREMIUM
- כולל חבילת BASIC
- כולל עיצוב עד 3 פוסטים בשבוע (ממוצע סה"כ 12 בחודש)
- כולל כתיבה שיווקית לפוסטים (קופי)
- בניית וניהול עד 2 קמפיינים בחודש
V.I.P
- כולל חבילת PREMIUM
- כולל עיצוב עד 4 פוסטים בשבוע (ממוצע סה"כ 16 בחודש)
- עריכת סרטונים בסיסי (Reels)
- כולל כתיבת כתובות על סרטונים
- בניית וניהול עד 3 קמפיינים בחודש
Advantages
יתרונות שיווק דיגיטלי
בניגוד לשיווק מסורתי, עולם השיווק הדיגיטלי פתח את השיווק לערוצים מגוונים מלבד אלה שהתרגלנו אליהם – רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, אפליקציות, ״משפיענים״, פודקאסטים, יוטיוברים, אושיות אינסטגרם – הערוצים וההזדמנויות להגיע לקהל חדש לא נגמרות באינטרנט וכל שנה מתווספים ערוצים חדשים בעולם הדיגיטלי לרשימה.
לאור המגוון והעומק של ערוצי הדיגיטל השונים, שיווק דיגיטלי מאפשר הגעה לקהל מטורגט (Targeted), זאת אומרת, להגיע לקהל רלוונטי בדיוק גבוה יותר מאשר ערוצי השיווק המסורתיים.
- חשיפה רחבה: פייסבוק היא פלטפורמה פופולרית מאוד, כך שמודעות בפייסבוק יכולות להגיע לקהל רחב של אנשים.
- מיקוד ממוקד: פייסבוק מאפשרת למפרסמים ליצור קהל יעד ממוקד, כך שהמודעות יוצגו רק לאנשים שעשויים להיות מעוניינים בהן.
- מדידה יעילה: פייסבוק מציעה כלים יעילים למדידת תוצאות הקמפיין, כך שניתן לעקוב אחר הביצועים ולשפר את הקמפיין במידת הצורך.